Smutná správa: Zomrel Pavel Horňák, zakladateľ bratislavskej katedry marketingovej komunikácie

úmrtie, Horňák
Foto: Gettyimages, uniba.sk - koláž Bratislavadeň

Katedra marketingovej komunikácie je zameraná na štúdium reklamy, PR a marketingovej komunikácie v médiách.

Ak ste absolventom, študentom alebo pracovníkom marketingovej komunikácie na Filozofickej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave, zrejme ste sa stretli s menom Pavel Horňák. Žiaľ, život profesora vyhasol v stredu 7. júna.

O smutnej správe informovala univerzita na webe. Prefesor vo veku 70 rokov podľahol ťažkej chorobe. Založil katedru marketingovej komunikácie a bol jej prvým vedúcim.

V roku 1978 vyštudoval žurnalistiku. O rok neskôr sa začala na katedre vyučovať propagácia, pričom samostatné štúdium tohto odboru vzniklo až v roku 1990. Horňák založil o 6 rokov neskôr katedru propagácie, ktorá sa oddelila z katedry žurnalistiky. Až v roku 2002 sa premenovala na katedru marketingovej komunikácie.

Horňák bol tiež zakladajúcim členom Českej spoločnosti pre propagáciu a PR, Moravskosliezskej spoločnosti pre propagáciu a PR, prezidentom Slovenskej spoločnosti pre propagáciu, zakladajúcim členom Rady pre reklamu SR, ako aj Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu SR, prezidentom Slovenskej spoločnosti pre propagáciu a autorom prvého kódexu reklamnej etiky v ČSR.

Posledná rozlúčka so zosnulým profesorom bude v utorok 13. júna o 15.30 hod. v bratislavskom Krematóriu v Záhorskej Bystrici.

Sledujte novinky z Bratislavy na Facebooku, Instagrame alebo ich odoberajte cez e-mail.

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Sledujte nás na
Google News Bratislavaden.sk