Mestský úrad Staré Mesto hľadá zamestnanca na pracovnú pozíciu právnik do kancelárie prednostu.
Staré Mesto prijme nového zamestnanca, ktorý obsadí pozíciu odborného referenta a to právnika na oddelenie kancelárie prednostu. Termín nástupu je na august 2019, prípadne dohodou. Požiadavky na zamestnanca sú minimálne vysokoškolské vzdelanie II. stupňa v odbore právo, znalosť právnych predpisov v oblasti samosprávy a tiež bezúhonnosť, spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu, ovládanie PC.
Pracovník na danej pozícií by mal v náplni práce koncepčné a metodické činnosti, zabezpečovanie vnútornej legislatívy na úrovni miestneho úradu, príprava stanovísk, vyjadrení a iných písomností, participácia na príprave zmlúv a dohôd v zmysle pokynu nadriadeného, spracúvanie agendy a dokumentov v oblasti ochrany osobných údajov, kybernetickej bezpečnosti.
Za svoju prácu na Miestnom úrade Staré Mesto by dostával mesačnú základnú mzdu 1350 eur. Spolu so žiadosťou o zamestnanie je potrebné predložiť aj profesijný štruktúrovaný životopis, kópiu dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní, čestné vyhlásenie o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu, súhlas so spracovaním osobných údajov.
Žiadosť o prijatie do zamestnania spolu s požadovanými dokladmi je potrebné doručiť do podateľne Miestneho úradu mestskej časti Bratislava-Staré Mesto, Vajanského nábr. 3, 814 21 Bratislava 1 v zalepenej obálke s označením „odborný referent-právnik – Kancelária prednostu – neotvárať“ v lehote do 15. augusta 2019.
Kontaktná osoba: JUDr. Jana Revayová, email: jana.revayova@staremesto.sk, tel. č.: 02/59 246 367