Zákazníci si sami môžu vybrať čas, kedy im kuriér zásielku doručí.
Spoločnosť Slovenská pošta, a. s., začala pilotnú prevádzku večerného doručovania expresných zásielok. Zákazníci si sami môžu vybrať čas, kedy im kuriér zásielku doručí.
Ako štátna poštová spoločnosť vo štvrtok informovala, keďže ide o pilotný projekt, služba je dostupná zatiaľ iba v Bratislave.
„Ak sa služba večerného doručovania osvedčí, pošta ju plánuje rozšíriť aj do ďalších krajských miest v rámci Slovenska,“ uviedla hovorkyňa Slovenskej pošty Iveta Dorčáková.
Expres zásielka
Odosielateľ podá expres zásielku štandardným spôsobom a adresátovi príde notifikácia o jej podaní zásielky. Jej súčasťou bude aj odkaz na službu Zmena zásielky, kde si zákazník môže príslušnú službu objednať.
„Po kliknutí na voľbu Zmeniť čas doručenia si zákazník môže vybrať z dvoch časových okien, buď v čase od 18.00 do 19.30 alebo v čase od 19.30 do 21.00. Služba je dostupná aj prostredníctvom Mobilnej aplikácie Slovenskej pošty,“ priblížila Dorčáková.
Rýchle doručenie
Ľudia môžu v prípade nutnosti rýchleho doručenia dokumentov, tovaru alebo iných predmetov využiť službu Expresné zásielky s garantovanou lehotou dopravy, s dodaním nasledujúci deň po dni podania.
Osobitnou kategóriou sú zásielky Expres kuriér 60, s doručením v tom istom meste do 60 minút od ich prevzatia kuriérom.
„Zákazníci môžu túto službu využiť na doručenie kvetov, listov, darčekov alebo tovaru v Bratislave, Banskej Bystrici, Žiline, Poprade, Prešove, Košiciach či Nitre,“ dodala Dorčáková. Expresné zasielanie tovarov a dokumentov je možné aj do zahraničia prostredníctvom zásielok Expres Mail Servis (EMS) alebo Obchodných balíkov (EPG).