Vyplýva to z prieskumu Bratislava Tourist Board, ktorá spolu s SND vytvorila kampaň Bratislava je aj moje mesto.
Slovenské národné divadlo (SND) a organizácia cestovného ruchu Bratislava Tourist Board (BTB) spolu vytvorili kampaň Bratislava je aj moje mesto. Ako informuje hovorca BTB Július Buday, jej výsledkom sú videá, v ktorých účinkujú traja herci a jeden operný spevák.
Cieľom prepojenia BTB a SND je podľa Budaya prezentácia kvalitne stráveného času v hlavnom meste. „Návštevník môže cez deň navštíviť Bratislavský hrad či múzeá a galérie a večer si vychutnať divadelné predstavenie,“ uviedol. Videokampaň odštartovala v online priestore koncom septembra.
Oslovenie návštevníkov
Kultúra je z pohľadu potenciálu oslovenia návštevníkov, ktorí v meste prenocujú podľa BTB veľmi dôležitým prvkom. „V Bratislave vyhľadáva podľa prieskumu BTB kultúru a pamiatky 32 percent slovenských návštevníkov. A práve jeseň je obdobím, počas ktorého do hlavného mesta chodí Slovákov najviac,“ spresnil Buday.
Hlavnými protagonistami vo videách sú členovia Činohry SND – herečka Gabika Dzuríková a herci Tomáš Maštalír a Milan Ondrík. Vo štvrtom videu, ktoré bude do kampane nasadené neskôr, účinkuje operný spevák Pavol Bršlík.
Kampaň s umelcami
Umelci sa v rámci kampane ocitajú aj na menej frekventovaných miestach Bratislavy, akými sú napríklad Karloveské rameno, Národný salón vín alebo galéria Nedbalka.
„Spoločným menovateľom všetkých videí je, že umelci okrem Bratislavy pozývajú potenciálnych návštevníkov aj do SND,“ vysvetlil Buday. Súčasťou kampane je aj oslovenie potenciálnych turistov zo zahraničia.
„Práve na rakúskych fanúšikov opery, ktorí kedysi tvorili početnú divácku základňu operných predstavení v SND, bude zacielený spot s tenoristom Pavlom Bršlíkom, ktorý je v Rakúsku veľmi populárny,“ dodal.