Bratislavskou hromadnou dopravou otriasla ďalšia sťažnosť cestujúcej, ktorá tvrdí, že napriek platnej električenke sa stala terčom arogancie revízora. Celý incident sa odohral v preplnenej električke, kde mala byť budúca mamička pred cestujúcimi zosmiešňovaná a opakovane vyzývaná na zaplatenie pokuty, hoci mala všetky potrebné doklady.
V bratislavskej MHD sa opäť ozývajú hlasy nespokojných cestujúcich. Najnovší prípad sa týka tehotnej ženy, ktorá sa stala obeťou nepríjemného incidentu počas kontroly cestovných lístkov. Podľa jej slov mala platnú električenku, zakúpenú na novú bankovú kartu po zmene banky.Posťažovala sa v známej skupine Revízori Bratislava.
V čase kontroly bol ešte posledný deň platnosti starej električenky, ktorú mala stále v druhej karte. Napriek tomu, že predložila obe karty a aj emaily z Dopravného podniku Bratislava potvrdzujúce nákup cestovných lístkov, revízor jej údajne odmietol situáciu uznať a začal ju verejne zosmiešňovať.
Incident sa odohral v električke číslo 9 medzi Blumentálom a Trnavským mýtom. Podľa výpovede cestujúcej išlo o plešatého muža so šiltovkou a okuliarmi, ktorý je vraj známy svojím nevyberaným správaním. Cestujúca uviedla, že revízor opakovane spochybňoval platnosť jej lístkov, bagatelizoval predložené doklady a namiesto riešenia situácie sa jej údajne posmieval. Mal dokonca poznamenať, že „má dve karty, ale ani jedna nie je výherná“.
Situácia trvala približne desať minút pred očami ostatných pasažierov. Žena v pokročilom štádiu tehotenstva tvrdí, že aj napriek svojmu zjavne viditeľnému zdravotnému stavu neprejavil revízor žiadnu empatiu. Pokutu odmietla zaplatiť, trvala na tom, že si lístok riadne zakúpila. Revízor po čase napokon podľa jej slov bez slova odišiel.
Na sociálnych sieťach sa následne rozprúdila búrlivá diskusia. Ľudia v komentároch potvrdzovali podobné negatívne skúsenosti s revízormi v Bratislave. Mnohí sa zhodli, že podobné správanie nie je výnimočné.
Objavili sa rady, aby si cestujúca podala oficiálnu sťažnosť na Dopravný podnik. Iní však tvrdia, že je to zbytočné, pretože aj samotné sťažnosti sú podľa nich vybavované formálne a bez viditeľných následkov.
Diskusia tiež otvorila tému fungovania kontrolného systému v MHD. Viacerí komentátori upozorňovali, že vozidlá sú monitorované kamerami a každý rozhovor s revízorom by mal byť zaznamenaný. Iní však spochybňujú, či sa tieto záznamy skutočne používajú na objektívne posúdenie sťažností.