Muž vyzýva, aby si ľudia dávali pozor a nepodporovali podobné triky pracovníkov čerpacích staníc.
Káva je nápoj, ktorý dostať dnes už snáď všade a výnimkou nie sú ani čerpacie stanice. Na Facebooku sa podelil Bratislavčan s negatívnou skúsenosťou, ktorá sa mu stala pri kupovaní kávy na čerpacej stanici OMV na Einsteinovej ulici v Petržalke. Teplý nápoj si chcel kúpiť z automatu.
Muž si zvolil na displeji automatu druh kávy a vhodil do otvoru na mince 3 eurá. Následne sa objavil na automate oznam, že platba bola neuhradená. Celý postup zopakoval, no automat kávu nevydal.
Bratislavčan sa obrátil na personál čerpacej stanice a bolo mu povedané, že automat akceptuje iba platby kartou. Po uhradení platby kartou mu automat kávu konečne vydal.
Vrátil sa späť k zamestnankyni a poprosil ju, aby mu vhodené mince vrátila. „Povedala, že to nie je jej problém, mal som si prečítať návod. Čiže žiadna ochota vrátiť tie 3 eurá, pritom na stroji je kľúčik a tie mince tam určite budú naviac. Potom jej vravím, prečo nie je niekde upozornenie alebo prelepený otvor na mince páskou, tak na to už neodpovedala a vypredvadila ma z čerpačky, že nech nerobím rozruch pre pár centov,“ opísal muž.
Po negatívnej skúsenosti volal muž so známym, ktorý mu povedal, že personál čerpacej stanice má kľúče od automatov. „Prepadnuté“ mince si údajne delia medzi seba zamestnanci. Bratislavčan na záver odkázal, nech si ľudia dávajú v podobných situáciách pozor a nenechajú sa oklamať.
V diskusii sa vyjadril k incidentu aj pán Peter, ktorý tvrdí, že je nájomca čerpacej stanice. Uviedol, že stačilo upozorniť zástupcu čerpacej stanice a peniaze by sa zákazníkovi vrátili. V mincovníku mala byť podľa jeho slov zaseknutá minca a peniaze neprepadli. Personál bol poučený, ako sa má slušne chovať k zákazníkovi.