Stavebné práce na modernizácii Dúbravsko-Karloveskej radiály v Bratislave by sa mohli začať budúci rok, mesto ju však chcelo začať obnovovať už v tomto roku.
Úsek električkovej trate sa začína od tunela pod Hradným vrchom a končí na križovatke ulíc Mikuláša Schneidera-Trnavského s Hanulovou/Bagarovou ulicou. Ako pred novinármi povedal primátor Bratislavy Ivo Nesrovnal, modernizácia nie je ohrozená, len sa procesne zdržala. Magistrát má pripravený postup a v súčasnosti čaká na stavebné povolenie Krajského dopravného inšpektorátu. Cieľom modernizácie trate je skvalitnenie električkovej dopravy i skrášlenie prostredia.
Modernizovať budú súčasnú dvojkoľajovú električkovú trať, ktorá prechádza katastrálnymi územiami mestských častí Staré Mesto, Karlova Ves a Dúbravka. Stavba je situovaná v pôvodnom trasovaní súčasnej električkovej trate v dĺžke približne 6,7 kilometra. Stavebníkom je Hlavné mesto SR Bratislava.
Obnova trate má zvýšiť i bezpečnosť, čo si vyžaduje i úpravy na existujúcich priechodoch pre chodcov, ale aj vybudovanie nových priechodov pre chodcov a cyklistov. V rámci modernizácie električkovej trate chcú na dôležitých prestupových uzloch vybudovať dve integrované zastávky mestskej hromadnej dopravy, týka sa to zastávok Molecova a Damborského.
Predbežnú investíciu na modernizáciu úseku trate odhadli na 65 miliónov eur. Projekt financuje Európska únia 85 percentami nákladov, päť percent dá mesto a 10 percent poskytne štát.