Krajská organizácia cestovného ruchu Bratislava Region Tourism dnes predstavuje klip k songu Living the life. Pod hitom sú podpísané zvučné mená slovenského hudobného biznisu a klip je plný toho naj v Bratislavskom regióne.
S hudbou Viktora Hazarda a s hlasom Miša Bieleho sú odteraz spojené adrenalínové zoskoky, raftovanie, ale aj víno z Malých Karpát. Vitajte vo svete Living the life.
„Logom bratislavského regiónu je od teraz Living the life. Klipom a letným hitom Living the life sme ukázali, ako sa dá žiť svoj život na Záhorí, v Pezinku, Senci, Bratislave, na rafte, na bajku aj na tobogane. Veríme, že tak, ako je úspešná medzi ľuďmi skladba od Miša Bieleho, tak si užijú aj tento klip a prídu si Living the life vyskúšať na vlastnej koži,“ vyjadril sa výkonný riaditeľ KOCR Bratislava Region Tourism Lukáš Dobrocký.
V spolupráci s produkčnou firmou UGLY AGENCY & PRODUCITON, s. r. o., s Viktorom Hazardom, Mišom Bielym a už aj s rádiom Europa 2 vznikol na deviatich miestach letný klip presne podľa požiadaviek Krajskej organizácie cestovného ruchu Bratislava Region Tourism. Klip akčný, adrenalínový, mladý, svieži a bez gýčových obrázkov, na ktoré sme v podobných prezentáciách zvyknutý.
Bratislavský kraj nie je len regiónom pre rybárov, hubárov a plavcov. Bratislavský región má čo ponúknuť mladým akčným ľuďom, ktorých západ slnka nad lesom už nezaujíma. Klip bude od dnes súčasťou prezentácií Bratislavského samosprávneho kraja na domácich aj zahraničných turistických veľtrhoch.
„Chceli sme autorský song a originálny živý klip, ktorým sa budeme kraj prezentovať nielen na Slovensku, ale po celom svete. A to už teraz vďaka Living the life máme,“ uzatvára debatu predseda Bratislavského samosprávneho kraja Pavol Frešo.