Električky začnú opäť jazdiť cez Jesenského a Mostovú ulicu. Skončila sa rekonštrukcia električkového triangla Jesenského – Štúrova. Vynovenú električkovú trať čaká ešte technicko-bezpečnostná skúška, ktorá je naplánovaná na štvrtok 15. októbra.
Skúška bude trvať približne dve hodiny a za ten čas na zmodernizovanej trati vyskúšajú novú obojsmernú električku i starší typ električiek – súpravu Tatra T6A5.
Od budúceho týždňa bude linka č. 1 jazdiť po okružnej trase od Hlavnej stanice cez Štefanovičovu, Imricha Karvaša, Radlinského, Obchodnú, Kapucínsku, tunel, Nábr. arm. gen. Svobodu, Most SNP, Rázusovo nábrežie, Jesenského, Námestie SNP, Obchodnú, Radlinského, Imricha Karvaša a Štefanovičovu opäť na Hlavnú stanicu.
Linka č. 4 už nepôjde cez tunel, ale medzi zastávkami Mariánska/Kamenné námestie a Park kultúry a oddychu pôjde opäť cez Jesenského a Námestie Ľ. Štúra. Električky č. 6 budú premávať obojsmerne v rannej špičke v pracovných dňoch po trase Karlova Ves, Karloveská, Nábr. arm. gen. L. Svobodu, Rázusovo nábrežie, Nám. Ľ. Štúra, Mostová, Jesenského, Námestie SNP, Obchodná, Radlinského, Račianske mýto, ŽST Vinohrady, Račianska, Čachtická, Púchovská, Rača.
V popoludňajšej špičke v pracovných dňoch bude linka č. 6 jazdiť z Karlovej Vsi po ŽST Vinohrady. Linka č. 7 bude nahradená linkou č. 6.
Po rekonštrukcii križovatky Jesenského – Štúrova budú môcť električky odbočovať z Jesenského nielen doľava na Kamenné námestie, ale už aj doprava na Štúrovu ulicu. Štúrova bola totiž doteraz jednosmerná, električky jazdili iba v smere od Vajanského nábrežia. Po vybudovaní prvej časti električkovej trate do Petržalky však už budú môcť električky touto časťou mesta jazdiť v oboch smeroch.
Podľa bratislavskej radnice sa tak zdynamizuje dopravné prepojenie z centra mesta cez Starý most do Petržalky. Modernizácia električkového triangla Jesenského – Štúrova je súčasťou projektu prestavby Starého mosta a budovania prvej časti električkovej trate do Petržalky.