Dopravný podnik Bratislava pripravil projekt redizajnu všetkých svojich predajní. Pilotne bola zmodernizovaná predajňa na Hodžovom námestí.
Keďže predajné miesta za posledné roky neprešli žiadnou výraznou zmenou, DPB sa ich rozhodol zmodernizovať a vizuálne zjednotí všetkých deväť svojich predajní.
„Sme toho názoru, že prostredie, v ktorom poskytujeme služby, tiež určitým spôsobom formujú spoločnosť. Aj toto prostredie by malo hovoriť o kultúre cestovania. Toto je štandard, ktorým by sme chceli ísť,“ povedal predseda predstavenstva a generálny riaditeľ DPB, a. s., Ing. Milan Urban.
„Nejde len o vizuálnu stránku predajne, ale aj o kvalitu a rozsah služieb, ktoré chceme poskytnúť cestujúcej verejnosti,“ dodal.
V predajni na Hodžovom námestí pribudli veľké kreatívne maľby, pri vstupe bola vymenená tabuľa, informačné panely, zrekonštruovali retro stoličky zo starých električiek a zamestnankyne dostali nové uniformy.
Okrem vynoveného a príjemného prostredia môžu v zmodernizovanej predajni cestujúci zdarma využiť aj služby fotopracoviska . Všetci tí, ktorí si chcú vybaviť bezkontaktnú čipovú kartu, môžu teda prednostne navštíviť práve túto predajňu.
Ako druhú v poradí otvorí dopravný podnik predajňu v Dúbravke v nových priestoroch. V priebehu dvoch rokov by malo postupne prejsť redizajnom aj ostatných sedem predajní v závislosti od dostupných finančných prostriedkov DPB, a. s.