Na petržalský miestny úrad sa hľadá nový referent alebo referentka rozpočtu.
Ak by vám vyhovovala práca na finančnom oddelení vo verejnej správe a v Petržalke, čítajte ďalej. Nástupný plat začína na sume 1250 eur. Termín nástupu je streda 1. december.
Náplň práce
Nový zamestnanec alebo zamestnankyňa bude vykonávať rozpis rozpočtu, záväzných a orietačných ukazovateľov či kontrolovať rozpočtové krytie výdavkov. V prípade potreby referátov a oddelení vystaví objednávky.
Do programového systému je potrebné zapisovať údaje o rozpočtových položkách. K plneniu rozpočtu bude potrebné priebežné vykonávanie kontroly. Nebude chýbať spolupráca s inými oddeleniami miestneho úradu.
Benefity a požiadavky
Predpokladom na prácu je, aby kandidátov bavila práca s číslami, mali skúsenosť s plánovaním výdavkov a kontrolou čerpania položiek či vedeli vystaviť objednávky.
Z benefitov získa nový zamestnanec príspevok na stravovanie či 5 dní dovolenky naviac. Absolvuje všetky potrebné školenia a kurzy.
Ďalšie informácie
Prihlásiť sa na pozíciu je možné do utorka 23. novembra. Ak vás ponuka zaujala, môžete zaslať životopis cez Profesiu alebo na email praca@petrzalka.sk.
Ak nedostanete správu, znamená to, že ste do ďalšieho kola pohovoru nepostúpili. Viac informácií nájdete tu.