Tri otázky pre Ondreja Majera, majiteľa eventovej agentúry SlovakPromo Management, s.r.o., ktorú nepoložila finančná kríza

Ondrej Majer
SlovakPromo Management

Aj o netradičných požiadavkách klientov, a prečo v agentúre oslavujú Vianoce už 4.12.

Ondrej Majer

Majiteľ eventovej agentúry SlovakPromo Management, s.r.o

Stojíte na čele úspešnej eventovej agentúry už 22 rokov. Čo je tajomstvom vášho úspechu?

Na začiatku ma táto práca neskutočne bavila. Predsa len v biznise môže človek preraziť hlavou, ale na to, aby sa v ňom udržal toľké roky, je fajn, keď veci robí srdcom a rád. Časom sa však každý kameň obrúsi a bez ťažkých rozhodnutí to nejde. Ako príklad uvediem začiatok finančnej krízy. Väčšina klientov na ňu zareagovala zrušením eventov, konferencií a promotion akcií. Ustáli ju tí, ktorí sa vedeli rozhodnúť pre nejaké riešenie a nezostali prešľapovať na mieste. Všade sa škrtalo, prepúšťalo, minimalizovalo. Vtedy som sa rozhodol investovať do rozvoja firmy, konkrétne do technického zabezpečenia. S vlastným ozvučením, osvetlením, projektormi, pódiami a inými dekoračnými, či technickými doplnkami sme prestali byť závislí na subdodávkach a mohli klientom ponúknuť dobré ceny bez agentúrnych navýšení. Čo je však najdôležitejšie, získali sme kreatívnu slobodu, pretože to, čo sme pre klienta vymysleli, sme vedeli aj zrealizovať.

Balonova spust 1.jpeg
SlovakPromo Management

Čo najnezvyčajnejšie klient od vás požadoval a existuje niečo, čo sa vám podarilo a na čo ste hrdý ?

Netradičných vecí je veľa, napríklad taká striptízová tyč ako výhra v tombole :))). Ale k veci. Čím dlhšie sa firma kvalitne venuje klientom a pripravuje pre nich rôzne eventy, tým skôr sa dostaví požiadavka po netradičných riešeniach. Tých bolo naozaj veľa a ťažko ich vtesnať do jednej odpovede. Spokojný som osobne s tými eventami, ktoré dopadli úspešne aj napriek veľkej časovej tiesni, či nepredvídateľným komplikáciám. Napríklad nikdy nezabudnem na konferenciu v Rio de Janeiro. Lietadlo z Prahy do Paríža meškalo a tým pádom našich 80 hostí nestihlo let do Ria. Letecká spoločnosť nám preto posielala ľudí podľa voľných kapacít ktorýmkoľvek smerom na západ a na minúty presný plán konferencie sa takto zmenil na denné a nočné príjazdy skupiniek hostí z rôznych destinácií. Poslednému hosťovi sa podarilo pristáť 24 hodín pred odletom domov. Najväčší stres sa zmenil na veľké emócie, každý príchod sa náležite oslavoval a myslím, že nikto z hostí na Rio nezabudne.

Konferencia_nay_063.jpg
SlovakPromo Management

Ako vyzerá pracovný deň človeka v eventovej agentúre?

To je skôr síce otázka na mojich ľudí a som rád, že na túto otázku nemusím odpovedať v júni alebo v decembri. V agentúre totiž rozlišujeme dni  mimo sezóny, kedy sa pracovný deň začína o 9:00 príchodom do kancelárie, uvarením si kávy, prípravou projektov, telefonátmi, mailami, pohodovým obedom s kolegami, či s klientami atď.. Tento relatívny pokoj vystriedajú sezónne eventové produkcie, kedy vám niekoľkomesačná príprava prefičí pred očami za pár hodín a namiesto spánku vás čaká ďalšia produkcia. V agentúre zvykneme 1. decembra vtipkovať, že už len trikrát sa vyspíme a budú Vianoce.

Lucia Tomečková

Sledujte novinky z Bratislavy na Facebooku, Instagrame alebo ich odoberajte cez e-mail.

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Sledujte nás na
Google News Bratislavaden.sk